Czy jestesmy gotowi na fundusze UE?
Nowości na naszym forum i na temat naszego forum
5 posty(ów) • Strona 1 z 1
Czy jestesmy gotowi na fundusze UE?
przez mseweryn2 » Śro Sty 20, 2010 5:06 pm
Czesć , czy nie uwazacie ze polscy rolnicy nie sa w pełni przygotowani do pozyskiwania funduszy, bo co z tego ze ARiMR je daje skoro sa sa tak zbiurokratyzowane ze najbardziej potrzebujacy ich nie dostana bo nie potrafia sie o to ubiegac??? Mysle ze najpier trzeba byłoby zajac sie edukacja rolników np.??
- mseweryn2
- Dołączenie: Wto Wrz 29, 2009 9:35 am
Re: Czy jestesmy gotowi na fundusze UE?
przez irek30 » Śro Sty 20, 2010 5:09 pm
Zgadzam sie , że może dużo się mówi o pomocy dla rolników, zarówno prawnej jak i finansowej, ale w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Jestem młodym rolnikiem. I nie stać mnie na fachowców którzy spowoduja ze otrzymam pomoc. Poza tym w małych miejscowościach doradztwo jest bardzo ograniczone, a jak już sie znajduje jakiś osrodek ARiMR lub ODR to i tak pracujący tam urzędnicy odsyłają nas do głównych siedzib znajdujących się w dużych miastach - bo sami sa niekompetentni. To po co to tworza?
- irek30
- Dołączenie: Pon Wrz 28, 2009 12:18 pm
przez Karol16 » Czw Sty 21, 2010 7:27 pm
A ja uważam ze jestescie troche jednostronni i upraszczacie cala sytuacje. Polacy to taki naród ze gdyby nie było barier w postaci kontroli czy wnioskow o pomoc finansowa to wszscy by sie po to pchali. ale jak sie juz trzeba troche wysilic to zaczyna sie robic z tego problem. A przeciez sa instytucje ktore pomagaja, doradcy, itp.
- Karol16
- Dołączenie: Pon Wrz 21, 2009 2:15 pm
przez mseweryn2 » Czw Sty 21, 2010 7:45 pm
Panie krytyk, moze pon podpowie kolegom jak to zrobic zeby przejsc przesz te ich procedury bezbolesnie?
hE? modrowac to sie kazdy umie.
hE? modrowac to sie kazdy umie.
- mseweryn2
- Dołączenie: Wto Wrz 29, 2009 9:35 am
przez Andrzej_Seroki » Wto Sty 26, 2010 2:36 pm